یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

معاون همراه اول خبر داد

صدور مجوز واريز پول از شتاب به جيرينگ

عطوفي

یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۷:۰۰


معاون همراه اول گفت: بانک مرکزي فاز اول کار جيرينگ که تزريق پول از کارت‌ شتاب به کيف پول الکترونيکي جيرينگ است را پذيرفته و فاز دوم که واريز از کيف پول جيرينگ به کارت‌ شتاب است در دست بررسي است.

محمد مهدي عطوفي در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس در خصوص سرويس جيرينگ همراه اول اظهار داشت: طبيعي است که در خصوص سرويس‌هاي جديد رگولاتور سيستم بانکي (بانک مرکزي) دغدغه‌هايي داشته باشد و اپراتور هم به طبع انتظاراتي دارد و انتظار ما اين است که رگولاتور روال بررسي سرويس را تسريع‌ کند.

معاون بازاريابي و امور مشترکان شرکت ارتباطات سيار افزود: اپراتور از رگولاتور انتظار دارد که سرويس را بررسي و پاسخ صريح انجام شدن يا نشدن سرويس را ارائه کند.

وي توضيح داد: هم‌اکنون سرويس‌هاي مختلفي روي جيرينگ ارائه مي‌شود و در مورد اين سرويس‌ها از رگولاتوري سيستم بانکي يک جواب صريح نداريم که انجام دهيد يا اصلاً انجام ندهيد.

عطوفي در پاسخ به اين سوال که آيا مجوزي که هم‌اکنون بانک مرکزي به جيرينگ داده مجوز نهايي و مورد انتظار جيرينگ است، گفت: بانک مرکزي هنوز مصوبه نهايي را به ما نداده‌ است.

معاون همراه اول اضافه کرد: مفهوم خدمات جيرينگ اين است که جيرينگ کيف پولي است که مي‌توانيد به آن پول واريز و از آن برداشت کنيد.

وي ادامه داد: در فاز اول رگولاتور قسمت اول کار را پذيرفته است يعني پذيرفته که از طريق کارت‌هاي شتاب به کيف پول الکترونيکي جيرينگ پول تزريق شود و اين بخش از سرويس رسماً راه‌اندازي شده است.

عطوفي افزود: فاز دوم کار نيز اين است که بتوانيد از کيف پول الکترونيکي جيرينگ به کارت‌هاي شتاب پول واريز کنيد. با کسب موافقت فاز دوم فضاي کسب و کار پرداخت موبايل کاملاً شکل خواهد گرفت.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو